Artis Malaysia Kahwin Datuk, Annahita Bakavoli Bergelar Datin Sekarang

Banyak artis wanita Malaysia kita yang kahwin dengan ahli politik yeee…. Dan bila berkahwin dengan ahli politik, ahli politik tu mesti dari parti Barisan Nasional…Setakat ni belum ada lagi yang kahwin artis dari parti pembangkang. Hahahahahaha!!!! Artis lelaki Malaysia je yang takde kahwin dengan mana-mana ahli politik wanita…. Hehehehehee… puteri UMNO ke… huhuhuhuhuhuhuh….

Tahniah diucapkan kepada bekas dewi Remaja 2002-2003, Annahita Bakavoli, 28, yang telah berkahwin dengan Setiausaha Sulit Kanan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Saiful Baha Datuk Mohd Arshad, 44. Majlis akad nikah artis ini dilangsungkan di Masjid Sultan Salahuddin, Shah Alam selepas solat Asar, 11 Julai 2010.


2 comments:

  1. pembangkang tado pitis, bn manyak pitis kat rumah jer ada 2-3juta kat bank berape agaknya

    ReplyDelete
  2. kalau nak duit, pegi la bn.

    kalau nak pilih hudud, pegi la pas. kalau orang cakap pas dah salah arah tuju, deme silap, pas masih belum berdaftar sebagai sebuah kerajaan pembangkang officially.

    bn ke pas ke, asalkan negara tak jatuh kat tangan orang kafir sudah laaa. niat je la ngundi tu untuk elakkan negara kita ni dpd jatuh ke tangan orang kafir. kalau amik sikap tak nak langsung mengundi, susah laaaaa mcm ni.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails