Gambar Bertunang Mizz Nina dan Noh Hujan


Pastinya ramai yang dah tahu tentang pertunangan antara Mizz Nina dengan Noh Hujan yang dah pun berlangsung pada 6 November 2010 yang diadakan secara tertutup. Menurut kata Mizz Nina, hanya 150 jemputan sahaja yang dijemput unutk majlis pertunangan mereka berdua. Huh 150??? Lagi mau kata tertutup kaaa??? Orait... setelah dirunding-runding, berpantun-pantun, merisik-risik, harga hantaran telah pun ditetapkan.. RM11,000 dengan mas kahwin RM888. Uisssshhh...  ok la tu!!! Kalau nak dibandingkan dengan artis-artis lain punya hantaran, hantaran ni boleh dikatakan tak melampau mahal sangat. Maybe sebab Mizz Nina ni anak kepada ahli korporat terkenal, tu yang murah kot... Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!


Tapi sepanjang Noh dan Mizz Nina ni bercinta, pernah tak korang nampak Mizz Nina follow mana-mana show Noh Hujan ataupun Noh follow mana-mana show Mizz Nina... Hmmmmmm.....


Mereka berdua dikhabarkan akan berkahwin pada Jun 2011 dan berkemungkinan, nama Mizz Nina takkan ada mizz dah, mungkin akan ditukarkan kepada Mrs. Noh atau Madam Nina.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails