Jue Aziz Bela Beruk??? Biar Betik Beb!!!


Tadi aku browse la kat google, niat di hati aku nak cari gambar beruk sebab nak tampal dekat facebook aku.Wahahahaha... Cari punya cari, sekali aku terkejut dengan satu artikel dari Izyan.Com...




Alangkah terkejut beruknya aku bila aku tahu selebriti cun giler babeng iaitu Jue Aziz BELA BERUK??? Mak aiii!!!! Giler punya kool!!!! Hang memang tarzan la Jue!!! Wahahahahahahaha!!! Kalau tengok dekat gambar-gambar ni, alangkah indahnya sekiranya aku menjadi beruk beliau untuk satu hari. Walllaweeeii!!!! Lelaki mana tak ngidam weiii, dok tengok beruk tu bermanja-manjaan dengan Jue Aziz tu. Tengok kat gambar tu, betapa romantiknya Jue dengan beruk tu... Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! JELES NI JELESSS!!!!  





 


 


 


 


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails