Badrul Muhayat Dikehendaki dan Diburu Polis

Masih ingat lagi dengan bintang hero remaja awal 90an? Maybe korang tak ingat or tak tau kot… Sekarang ni kami nak ceritakan tentang pelakon yang popular sekitar 90an dulu iaitu Badrul Muhayat yang juga merupakan orang terbesar dalam perniagaan Island Red Coffee. 

Desas-desus yang menyatakan Badrul Muhayat ni seorang kaki pukul sebelum ini memang terbukti benar apabila kini si Badrul kini menjadi buruan polis kerana kes memukul isterinya dengan batang penyapu. 

Isteri Badrul telah pun melaporkan kejadian dipukul suaminya itu kepada pihak polis dan apabila pihak polis hendak menjalankan siasatan terhadap Badrul, Badrul pula sempat melarikan diri sehingga tidak boleh dijejaki oleh pihak polis. Maka dengan ini, pihak polis pun telah mengeluarkan statement untuk menahan Badrul dan memintak kerjasama dari pihak-pihak media untuk mencari si Badrul ini untuk siasatan berkaitan dengan isu pukul isterinya.

Menurut laporan, Badrul juga mempunyai hubungan sulit dengan seorang wanita yang menyebabkan isteri Badrul ni cemburu. Bila dah cemburu, mesti la gaduh kan. Tapi yang bestnya, main tumbuk-tumbuk dan pukul-pukul plak… Sah-sah laaaaaa pompuan kena lanyak kaw-kaw…. Tul tak???

Tak cukup dengan itu, ada dakwaan juga menyatakan si Badrul ini kaki dadah. Ishhh isshhh… dah la kaki pukul perempuan, main kayu tiga dapat plak title kaki dadah. Ha!!! Apa cerita ni???

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails